Peste o sută de bloggeri reprezentând cea mai importantă blogosferă, cea culinară, au participat astăzi la Food Bloggers Conference Winter Edition, organizat de Evensys la Radisson Blu Hotel București. Partenerul principal al evenimentului a fost Lidl. De asemenea, Saropramen, Häagen-Dazs, Electrolux, Edenia și Red au contribuit la reușita conferinței.

A fost o conferință „Out of the Box”, ca și discursurile celor care au luat cuvântul în cadrul celor trei secțiuni: Food Trends, Blog Talk și Food Talk. O mențiune specială în acest sens pentru intervenția Anei Naie, food coach care a prezentat psihologia schimbării felului în care ne hrănim. A fost poate cea mai potrivită deschidere a unei zile dedicate dialogului de idei despre o alimentație sănătoasă. A găti acasă înseamnă a mânca bine și echilibrat, iar bloggerii culinari transmit aceste „bune practici” celor care îi urmăresc. Au această responsabilitate de a se transforma în modele. Și se descurcă destul de bine, având în vedere faptul că, deși gătesc aproape în fiecare zi pentru a posta mereu ceva nou pe blog, 90% din participanții la Food Bloggers Conference Winter Edition erau „trași prin inel”.